Jezus ontving hen en vertelde hun over het Koninkrijk van God. En Hij genas de mensen die genezing nodig hadden. Lukas 9:11
Testimony
De dicipel school, de lering van gods Geest heeft vertrouwen gegeven Hem leren kennen wie Hij is en wat Hij is ,Hij is onze Maker!.... Read More...

Explore

EXPLORE

Wie mij vindt, vindt het leven. Spreuken 8:35a

Diep binnenin ieder mens klinkt een roep om echte relatie met God, om Zijn liefde persoonlijk te ontdekken en Hem toe te staan onze levens te veranderen zodat we Hem met alles wat in ons is kunnen volgen. Als dit weerklank vindt in uw hart of als u ernaar verlangt anderen te helpen dit te ontdekken, dan is EXPLORE voor u!

Wat is EXPLORE?

EXPLORE bestaat uit een serie weekenden die bedoeld zijn om Christenen te trainen en toe te rusten via een weg transformatie. Ellel Ministries streeft ernaar om het Woord en de Geest samen te brengen in zowel onderwijs als ministry.

Samen zullen we ontdekken dat er hoop en hulp is voor de problemen waar we in ons dagelijkse leven mee worstelen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan angst, stress, lichamelijke pijn, emotionele onrust, relationele problemen, verslavingsgedrag en depressie. We zullen ook ontdekken wat het nou echt betekent om een diepe relatie te hebben met God en met Hem te leven en deel te zijn van Zijn gezin in Zijn Koninkrijk.

Deelnemers aan EXPLORE zullen ook toegerust worden met sleutels voor genezing en discipelschap om daarmee anderen te helpen.

Tijdens ieder weekend zal er tijd zijn voor aanbidding, Bijbels onderwijs, groepsgesprekken, activiteiten en is er de mogelijkheid om gebed te ontvangen.

 

"Ik wil graag vertellen over hoeveel ik geniet van de EXPLORE-cursus, en over het geweldig werk dat God daar doorheen doet. Ik had geen idee wat ik moest verwachten toen ik me aanmeldde. Het heeft m’n verwachtingen heel ver overtroffen; het was gewoon geweldig. God neemt wat je zegt en gebruikt het diep in onze harten en brengt verandering teweeg."

 

Voor wie is Explore?

EXPLORE IS VOOR IEDEREEN DIE...

... verlangt naar een diepe, hechte en betekenisvolle relatie met God

... weet dat er dingen in zijn leven zijn die hem daarin tegenhouden

... Gods plan wil kennen voor zijn eigen leven en daarin wil wandelen

... zijn kennis over genezing wil uitbreiden, om anderen te helpen

Het is voor mensen tussen de 18 en 118 jaar! Het is zowel voor nieuwe christenen als voor hen die al jaren christen zijn. Een vooropleiding is niet nodig. Het enige wat u nodig hebt is een open hart voor de Heer.

 

Maar u zult vandaar toch weer op zoek gaan naar de Heer, uw God.
U zult Hem vinden als u Hem met hart en ziel zoekt.

Deuteronomium 4:29

Waarom EXPLORE?

Waarom EXPLORE?

In 1994 begon Ellel Ministries met de Modulaire School, een programma met onderwijs en ministry op het gebied van genezing en discipelschap. Deze school werd vervolgens op de meeste Ellel centra in landen over de hele wereld gehouden. Duizenden mensen hebben hun levens zien veranderen en daarmee is het een van de meest effectieve en vruchtbare scholen van Ellel.

We willen echter niet altijd maar hetzelfde programma blijven doen omdat het in het verleden zo effectief is gebleken, we willen allereerst doen wat de Heer van ons vraagt. Terwijl we nadachten over de Modulaire School, hadden we het idee dat de Heer ons vroeg om het materiaal te vernieuwen, met dezelfde doelen en een vergelijkbaar formaat, maar met de nieuwe principes die de Heer ons door de jaren heen heeft laten zien.

Na twee jaar bidden en plannen hebben we EXPLORE ontwikkeld. We zijn heel blij met dit nieuwe programma en we hopen dat mensen hierdoor dichter naar God toegroeien. We weten dat als we dichter bij Hem komen, we daar bevrijding vinden van de vele dingen die ons teneer kunnen drukken. We hebben niets uit de originele Modulaire School weggehaald, maar hebben het zo aangepast dat we de leiding van de Heer erin verwerkt hebben. Ons belangrijkste doel is altijd het verspreiden van de reddende liefde van de Here Jezus en de genezing en vrijheid die alleen in Hem gevonden worden.

Het is ons gebed dat u dit ook mag ontdekken als u ons vergezelt op onze tocht waarin we onderzoeken wie God is, wat Hij heeft gedaan en blijft doen voor een ieder van ons. Als we dit echt begrijpen, dan kunnen we vooruitkomen en Hem dienen met ons hele hart en het Koninkrijk zien komen.