Jezus ontving hen en vertelde hun over het Koninkrijk van God. En Hij genas de mensen die genezing nodig hadden. Lukas 9:11
TESTIMONIESfor Modular School
De dicipel school, de lering van gods Geest heeft vertrouwen gegeven Hem leren kennen wie Hij is en wat Hij is ,Hij is onze Maker!.... Read More...

Modular School

De School voor Herstel, Genezing en Discipelschap

Vervangen door EXPLORE A (september 2019) en EXPLORE B (september 2020)

Inleiding

De School voor Herstel, Genezing en Discipelschap (voorheen Modaire School) is een diepgaand opleidings- en bedieningsprogramma. Het bestaat uit twee modules: de A-School en B-School. Deze modules bestaan elk uit 10 weekendcursussen. De A - en B-School worden vervangen door het nieuwe EXPLORE-programma. De laatste A-School is al begonnen en de laatste B-School begint in september 2019. Daarna wordt het vervangen door EXPLORE.

Deze levensveranderende trainging bevordert de persoonlijke groei en genezing in je eigen leven. En je wordt toergerust om mensen bij te staand door gebedsbediening. De cursussen hebben inhoudelijke een opbouwende lijn en leveren belangrijke sleutels op bij genezing en discipelschap. Er zijn veel mogelijkheden om zelf gebed te ontvangen en deze cursussen zullen je bediening voor de mensen om je heen veranderen. De School voor Herstel, genezing en discipelschap is een plaats van liefde en acceptatie die een diepere persoonlijke relatie met Jezus mogelijk maakt. Het is ook een plek waar mensen vaak diepe en blijvende vriendschappen sluiten.

De School voor Herstel, Genezing en Discipelschap van Ellel is de tool die God heeft gebruikt om me dicht bij Hem te brengen. Mijn leven is omgevormd door de kracht, waarheid en de aanwezigheid van God die zich manifesteert in elke onderwijs- en gebedstijd van de school. Ik geloof echt dat dit onderwijs rechtstreeks geboren is uit het hart van God omdat ze me terug hebben getrokken naar Zijn aanwezigheid.

Is deze School iets voor mij?

De School voor Herstel, genezing en discipelschap is niet alleen voor mensen die zich geroepen voelen in de genezingsbediening, maar het is voor iedereen die persoonlijke genezing en groei zoekt in hun wandel met de Heer. Het kan ook van groot nut zijn voor pastorale werkers, raadgevers en groepsleiders. , omdat het gaat om het Lichaam van Christus te helpen de behoeften van de pijn en gebrokenen te begrijpen en mensen te helpen om dieper discipelschap aan te gaan.

De cursussen bieden onderwijs en inzicht in goed verwerkbare onderdelen, en zullen je persoonlijke groei in Jezus inspireren en aanmoedigen. Ook zullen ze genezing en herstel brengen. Dit is van essentiëel belang omdat je veel effectiever zult zijn in je bediening voor anderen, wanneer je vanuit begrip en persoonlijke ervaring gaat bidden. De A- en de B-School worden beiden afgesloten met een genezingsworkshop, waarbij je naast de leden van het Ellel gebeds-team praktische ervaring opdoet in de genezingsbediening.

Studenten die de school hebben afgemaakt zeggen dat hun wandel met de Heer is verrijkt en hun relatie met Jezus is verdiept. Niet alleen dat, maar velen hebben meer over hun individuele roeping ontdekt en zijn daarin bevestigd. Wij verwelkomen je graag om deel te nemen aan de School voor Herstel, genezing en Discipelschap in ons centrum in Baak.