Jezus ontving hen en vertelde hun over het Koninkrijk van God. En Hij genas de mensen die genezing nodig hadden. Lukas 9:11

Modular School

De Modulaire School

Vervangen door EXPLORE A (september 2019) en EXPLORE B (september 2020)

Inleiding

De modulaire school is een diepgaand opleidings- en bedieningsprogramma dat bestaat uit twee hoofdonderdelen - A en B - die elk 10 weekendevenementen bevatten. Het wordt vervangen door het nieuwe EXPLORE-programma. De laatste Modulaire A is al begonnen en de laatste Modulaire B begint in september 2019.

De levensveranderende gebeurtenissen zullen persoonlijke groei en genezing in je eigen leven aanmoedigen en je toerusten om gebedsbediening aan anderen te geven. De cursussen zijn progressief qua inhoud en leveren belangrijke sleutels op bij genezing en discipelschap. Er zijn veel mogelijkheden om zelf gebed te ontvangen en deze cursussen zullen je bediening voor de mensen om je heen veranderen. De modulaire school is een plaats van liefde en acceptatie die een diepere persoonlijke relatie met Jezus mogelijk maakt. Het is ook een plek waar mensen vaak diepe en blijvende vriendschappen sluiten.

De modulaire school van Ellel is de tool die God heeft gebruikt om me dicht bij Hem te brengen. Mijn leven is omgevormd door de kracht, waarheid en de aanwezigheid van God die zich manifesteert in elke onderwijs- en gebedstijd van de modulaire school. Ik geloof echt dat dit onderwijs rechtstreeks geboren is uit het hart van God omdat ze me terug hebben getrokken naar Zijn aanwezigheid.

Is de Modulaire School iets voor mij?

Het is niet alleen voor mensen die zich geroepen voelen in de genezingsbediening, maar het is voor iedereen die persoonlijke genezing en groei zoekt in hun wandel met de Heer. Het zou ook van groot nut zijn voor pastorale werkers, raadgevers en groepsleiders, omdat het gaat om het Lichaam van Christus te helpen de behoeften van de pijn en gebrokenen te begrijpen en mensen te helpen om dieper discipelschap aan te gaan.

De cursussen bieden onderwijs en begrip in eenvoudig te verteren stukjes, en zullen je persoonlijke groei in Jezus inspireren en aanmoedigen. Ook zullen ze genezing en herstel brengen. Dit is van essentiëel belang omdat je veel effectiever zult zijn in je bediening voor anderen wanneer je vanuit begrip en persoonlijke ervaring gaat bidden. Elk deel van de modulaire school wordt afgesloten met een genezingsworkshop, waarbij je naast de leden van het Ellel gebeds-team praktische ervaring opdoet in de genezingsbediening.

Studenten die de school hebben afgemaakt zeggen dat hun wandel met de Heer is verrijkt en hun relatie met Jezus is verdiept. Niet alleen dat, maar velen hebben ontdekt dat hun individuele roepingen zijn bevestigd. Wij verwelkomen je graag om deel te nemen aan de Modulaire School in ons centrum in Baak of in een van de andere Ellel-centra waar de modulaire school word uitgevoerd.